IES Damià Campeny, Mataró.
L'institut Damià Campeny consta de cinc plantes: un soterrani, planta baixa i tres pisos. Hi ha un total de setze aules en tot el centre, un camp de bàsquet poliesportiu i un pati petit. El centre disposa d'un ascensor per a ús del professorat i per a alumnes amb disminucions físiques. Els ensenyaments impartits al centre són ESO i Batxillerat en les modalitats d'Humanitats i Ciències Socials, Ciències de la Naturalesa i Salut, i Tecnologia en règim diürn i nocturn. De fet, és l'únic centre de la comarca del Maresme on s'imparteix el Batxillerat nocturn.
L'horari dels alumnes d'ESO és de 8 a 14:30 i de 15:30 a 17:30 excepte les tardes de dimecres i divendres. Els alumnes de Batxillerat realitzen el mateix horari, excepte les tardes.
En total hi ha 740 alumnes, dels quals aproximadament hi ha 620 de diürn i la resta pertany al Batxillerat nocturn. L'alumnat de l'institut procedeix principalment del centre de Mataró i una petita part de rodalies. Es calcula que un deu per cent dels alumnes són immigrants de procedència marroquina, sudamericana i xinesa. També existeix un petit percentatge d'alumnes amb discapacitats físiques, els quals disposen d'un acompanyant subvencionat per l'AMPA.
Com a tot centre de secundària de Catalunya, té la seva funció regulada per una sèrie de documents: el PEC (Projecte Educatiu de Centre), el PCC (Projecte Curricular de Centre), l'RRI (Reglament de Règim Intern), el PAT (Projecte d'Acció Tutorial) i la normativa d'inici de curs.
L'horari dels alumnes d'ESO és de 8 a 14:30 i de 15:30 a 17:30 excepte les tardes de dimecres i divendres. Els alumnes de Batxillerat realitzen el mateix horari, excepte les tardes.
En total hi ha 740 alumnes, dels quals aproximadament hi ha 620 de diürn i la resta pertany al Batxillerat nocturn. L'alumnat de l'institut procedeix principalment del centre de Mataró i una petita part de rodalies. Es calcula que un deu per cent dels alumnes són immigrants de procedència marroquina, sudamericana i xinesa. També existeix un petit percentatge d'alumnes amb discapacitats físiques, els quals disposen d'un acompanyant subvencionat per l'AMPA.
Com a tot centre de secundària de Catalunya, té la seva funció regulada per una sèrie de documents: el PEC (Projecte Educatiu de Centre), el PCC (Projecte Curricular de Centre), l'RRI (Reglament de Règim Intern), el PAT (Projecte d'Acció Tutorial) i la normativa d'inici de curs.
No hay comentarios:
Publicar un comentario